Edukacija „Reklama su idėja“


Kalvelių „Aušros“ gimnazijos mokiniai gruodžio 5 dieną dalyvavo Kultūros paso edukacijoje „Reklama su idėja – filmavimo mobiliaisiais telefonais dirbtuvės“, kurios metu gilinosi į socialinės reklamos kūrimo principus ir kritiškai vertino šiuolaikinių technologijų poveikį žmogui bei visuomenei.

Mokiniai sužinojo, kaip reklama veikia žiūrovą, kurios priemonės yra paveikiausios. Jie žiūrėdami reklamų pavyzdžius analizavo, kaip formuojama pokyčius skatinanti žinutė, kokiais būdais galima paveikti auditoriją ne manipuliuojant, o kviečiant susimąstyti.

Praktinėje dirbtuvių dalyje, padedami režisieriaus Arno Balčiūno, gimnazistai patys kūrė socialinės reklamos idėjas ir jas įgyvendino filmuodami mobiliaisiais telefonais. Jaunuoliai atkreipė dėmesį į perteklinį technologijų naudojimą, jo įtaką fizinei ir emocinei savijautai. Mokiniams minimaliomis priemonėmis per dvi valandas pavyko sukurti puikią socialinę reklamą.

Ši edukacija tapo gera proga ugdyti mokinių kritinį mąstymą, medijų raštingumą ir kūrybiškumą. Dalyviai ne tik įgijo praktinių filmavimo ir komunikacijos įgūdžių, bet ir sustiprino gebėjimą vertinti informacijos poveikį, atsakingai naudotis skaitmeniniais ištekliais bei kurti turinį, kuris gali prisidėti prie teigiamų pokyčių visuomenėje.

I G klasės vadovė Daiva Pugačiovienė