VAIKŲ STOVYKLA KALVELIŲ „AUŠROS“ GIMNAZIJOJE – KUPINA NUOTYKIŲ, PAŽINIMO IR DŽIAUGSMO!

Šią vasarą vaikai turėjo ypatingą galimybę prasmingai, smagiai ir įsimintinai praleisti laiką – stovykla buvo pilna įspūdžių, atradimų ir džiugių akimirkų.

Per stovyklą surengtos net dvi išvykos, skirtos susipažinimui su gyvūnų pasauliu. ZOOPARKE vaikai iš arti matė driežus, surikatus, lemūrus, papūgas, kiškius, triušius, jūros kiaulytes, žuvis, beždžiones, šikšnosparnius, vėžlius ir dar daug kitų gyvūnų. Edukacijos metu stovyklautojai klausėsi įdomių faktų, patys maitino gyvūnus ir juos laikė ant rankų – šios patirtys tikrai ilgam išliks atmintyje!

Kitoje išvykoje, Vilniaus universiteto Zoologijos muziejuje, vaikai pasijuto tikrais tyrėjais. Dalyvaudami komandiniuose žaidimuose jie ieškojo tam tikrų rūšių eksponatų, juos tyrinėjo ir apibūdino. Sužinojo, kokie gyvūnai gyvena Lietuvos miškuose – net jei jų kasdien ir nepastebime.

Dar viena ypatinga patirtis – edukacija Pirčiupiuose, ūkyje pas ūkininkę. Čia vaikai maitino ponius, povus, vištas, laikė gaidį, mokėsi dresuoti šunį, rinko povų kiaušinius, ruošė juos dėjimui į inkubatorių. Jie ne tik klausėsi pasakojimų apie gyvūnus, bet viską patyrė patys – dalyvaudami praktinėse veiklose.

Dvi stovyklos dienos buvo skirtos aktyviam laisvalaikiui ir pramogoms. Nerf arenoje vaikai žaidė komandinius žaidimus, dalyvavo varžybose, lavino klausymosi bei susikaupimo įgūdžius. Po aktyvių veiklų – dar viena smagi patirtis: vaikai patys gamino picas, mokėsi apie kepimo procesą ir kartu pietavo. 360 arena pasiūlė dar daugiau linksmybių – vaikai išbandė įvairias atrakcijas ir pasinėrė į tikrą nuotykių pasaulį.

Vieną dieną stovyklautojai lankėsi Geležinkelio muziejuje. Čia, padedami gido, jie mokėsi saugaus elgesio prie geležinkelio taisyklių – kaip atpažinti garsinius, vizualinius ir signalinius ženklus, kokių pavojų gali kilti nesilaikant taisyklių. Dalyvavo situaciniuose žaidimuose, sužinojo geležinkelio istoriją ir pagrindinius saugumo principus.

Ši stovykla tapo ne tik nuotykių, bet ir augimo erdve. Vaikai ne tik linksminosi, bet ir daug sužinojo, ugdė bendravimo, komandinio darbo ir savarankiškumo įgūdžius. Kiekviena diena atnešė naujų įspūdžių, o vaikų šypsenos – geriausias įrodymas, kad stovykla buvo tikrai ypatinga!

Socialinė pedagogė Edita Makarova